page_banner

Pudete vede noi in grandi mostre internaziunali

Avemu participatu à mostre in USA, Germania, Italia, Russia, Turchia è Dubai.Accoltamu più clienti per esse u nostru solu agentu, avemu un squadra prufessiunale per sustene.

I nostri prudutti copre ND: YAG Laser System (1064/532nm), Diode Laser Hair Removal (808nm), Ultrapulse CO2 Fractional Laser (10600nm),, E-light Series, IPL, Slimming Series, Cryolipolysis Series, CAVI, è i nostri prudutti anu hè statu appruvatu da u standard internaziunale urganizeghja ISO13485, CE, FDA, TGA, SAA è CFDA, etc.

COSMO Perfumery & Cosmetics hè u salone internaziunale cù un layout ottimizatu per i cumpratori, i distributori è l'imprese chì anu interessatu à ciò chì hè novu in u mondu di fragranza è cosmetica in quantu à u canali di vendita.Questa mostra presenta una selezzione di e migliori marche di cusmetichi in u mondu, pò risponde à i bisogni di una industria di distribuzione sempre più sofisticata chì hè in cambiamentu.

U Pioneering & the Greatest Dermatology & Laser Conference & Exhibition in a Regione Mediu Oriente è Nord Africa.I participanti si sò uniti à u spettaculu di 5 ghjorni per spiegà u potenziale cummerciale di primura, negoziate novi cunnessione di travagliu è uttene infurmazioni aghjurnate di u mercatu mentre piglianu a perspettiva globale di e tendenze emergenti.

Inter CHARM hè a più grande mostra di profumeria è cosmetica in Russia, CIS, Europa Centrale è Orientale chì riunisce in Mosca i pruduttori è distributori novi è cunnisciuti russi è internaziunali di prufumeria è cosmetica, arnesi è equipaghji per a cosmetologia, medicina estetica, Parrucchieri, serviziu di unghie, è ancu tecnulugia per l'affari di salone, materie prime, ingredienti è servizii di bellezza. idee, è migliurà a vostra cunniscenza prufessiunale è cumpetenze.Attraendu più di 3000 marche, Inter CHARM offre una opportunità unica per identificà e novi tendenze, uttene ispirazione è furmazione in una atmosfera vibrante.È quì, avemu scontru assai di i nostri agenti è inventori di vendita di Russia, ci anu cunsigliatu più clienti lucali, hè assai entusiasmu è apprezzatu.Sò piacevuli cù i nostri prudutti, qualità è prezzu.In a mostra, avemu dimustratu parechji prudutti di vendita calda, una macchina per depilazione laser diodu 808nm, combina e 3 lunghezze d'onda laser più efficaci (808nm + 755nm + 1064nm), chì li rende regulabili per tutti i tipi di pelle è tutti i culori di capelli, è un rinfrescante avanzatu. sistema è punta di zaffiro friddu minimizza i risichi epidermali mentre mantene u calore in a dermis induve i follicle di u pilu sò trattati. Assicuratevi chì u trattamentu più sicuru è còmode.Machine laser fraccionaria CO2, u nostru pruduttu stella, populari in u mercatu di i Stati Uniti è l'Europa.Rendimentu stabile è bonu effettu sapemu da i clienti, 4 in 1 multifunzione hè u so vantaghju.I clienti anu pruvatu u so putere è l'effettu in scena, è compru parechje macchine per u so salone di bellezza.Q hà cambiatu a macchina di rimozione di tatuaggi laser Nd yag, u nostru pruduttu più vendutu, per vende circa 4000 unità annu in a nostra buttrega in linea.In questa mostra, una Russia hà fattu un ordine, 30 unità Q cambiatu a macchina laser Nd yag per a so buttrega di outlet di macchina di bellezza, dopu verificatu è pruvatu a nostra macchina.À a fine di u spettaculu, tutte e nostre macchine vendite.

Tenemu fermamente chì a qualità di u produttu mantene a sopravvivenza di una cumpagnia. In chì u standard internaziunale di cuntrollu di qualità pervade in ogni flussu di prucessu In l'anni, per furnisce OEM & ODM, furmazione, supportu tecnologicu è mantenimentu serviziu cumpletu chì avemu constantemente. focu annantu à furnisce benefici tangibili à i fornituri è i so clienti.In particulare, aiutemu i fornituri à rinfurzà a so pratica cun laser esteticu eccezziunale è suluzioni basate in luce chì ponu migliurà a salute, u benessere è a qualità di vita di i so clienti.


Tempu di post: 15-ghjugnu-2022