page_banner

Cosa hè Alexandrite 755nm?

Quandu u laser 755nm hè appiicatu à a pelle, a melanina è u sangue assorberà energia.Mentre cunsiderà a forte assorbimentu di a melanina per a lunghezza d'onda, ùn pudemu micca ignurà a so rata di assorbimentu di sangue, perchè quandu u sangue è a melanina ponu esse assorbiti, a melanina ùn hà micca vantaghju comparativu.Perchè u sangue ùn hè micca l'ughjettu chì vulemu trattà, ùn vulemu micca chì u sangue assorba l'energia troppu bè, perchè u megliu u sangue assorbe l'energia, più energia hà, u menu efficiente hè di trattà a melanina.
L'energia assorbita da l'uggetti non target (sangue), in più di a pruduzzione energetica generale deve esse rinfurzata in modu chì a melanina pò uttene un certu gradu di stimulazione, purterà ancu effetti secundari innecessarii, cum'è rossu, hemorrhage subcutaneous, anti melanosis, etc. ., chì hà da allargà u tempu di ripresa, ma dinù cresce u risicu di effetti latu, comu pigmenti precipitation, anti melanosis è anti melanosis.
Per quessa, u megliu u rapportu di l'assorbimentu di l'energia di a melanina relative à u sangue, l'absorzione di l'emoglobina hè menu competitiva, è u megliu l'effettu laser.U rapportu di melanina 755nm à l'energia assorbita di sangue hè 50 volte megliu, mentre chì u rapportu di melanina 1064nm à l'energia assorbita di sangue hè solu 16 volte più altu.Comparatu cù 1064nm, u so effettu hè circa 3 volte megliu.
Lunghezza d'onda di 755 nm: prufundità di penetrazione sufficiente
Quandu i dui cundizioni sopra sò scontri, a selezzione di a lunghezza d'onda laser per i prublemi di a pelle pigmentata hè ancu cruciale.Questu hè, a prufundità di penetrazione di sti lunghezze d'onda à a pelle deve ghjunghje à a dermis per migliurà efficacemente e lesioni pigmentate da a capa superficiale à a capa profonda di a pelle.
Ancu s'è a prufundità di penetrazione di a pelle laser di a so lunghezza d'onda ùn hè micca chjaramente marcata, ùn hè micca difficiule di vede da a prufundità di penetrazione chì currisponde à a gamma di lunghezze d'onda è cumminendu a prufundità di penetrazione di diverse lunghezze d'onda à a pelle in a figura seguente chì a so lunghezza d'onda pò penetrà in modu efficace. in a dermis di a pelle, è pò ottene un bonu effettu terapicuu nantu à diverse lesioni pigmentate da l'epidermisa à a dermis.
Dati di chip optoelettronici Haitai (corrente di impulsu, larghezza di impulsu 50ms, frequenza di ripetizione 10Hz).Complete 850 ore, vale à dì, 30 milioni di impulsi, risponde à i bisogni di a vita di l'eliminazione di freckle è l'applicazioni di depilazione di 20 milioni di volte.
In più di a lunghezza d'onda 755nm, Qingdao Haitai Optoelectronics hà ancu sviluppatu 780nm, 808nm, 880nm, 1064nm, 1470nm, 1550nm è altri prudutti di chip unicu tubu per u mercatu di bellezza medica, chì anu ricevutu feedback è ricunniscenza pusitivi da u mercatu di bellezza medica.Attualmente, sò in u prucessu di spedizione di massa.I clienti interessati sò benvenuti à cunsultà.


Tempu di Postu: Nov-12-2022