page_banner

Dui tipi di New 755nm Alexandrite laser machine isciutu in u mercatu

Macchina per epilazione laser COSMEDPLUS Alexandrite
In uttrovi 2022 avemu liberatu dui tipi di macine laser di Alexandrite in u mercatu.COSMEDPLUS Macchina di depilazione laser di Alexandrite in Cinahà aduttatu u standard di laser 755nm 20mm24 mmround grande tecnulugia.

Introduzione laser di Alessandrite:

Scienza è tecnulugia per u benefiziu di l'umanità, u so "benefiziu" hè riflessu in l'usu di a tecnulugia per e persone per risolve u prublemaè un altru. Laser alessandritesistema di rimuzzioni di capelli vi aduprà a putenza di scienza è tecnulugia avanzata, è risolve u dulore insupportable in u prucessu di prublema di depilazione, è migliurà assai i so risultati,ithè a prima scelta per una depilazione còmoda, sicura è efficace.

Laser à Alexandrite Cosmedpluscombina u puntu di congelazione tradiziunale tutti i vantaghji di l'epilazione, l'epilazione laser semiconductor, usendu laser 755 nm è 20mm/ 24 mmround large flare, cù a certificazione di brevettu globale di u sistema di rinfrescante DCD, implementa l'epilazione cunfortu di ghiacciu, ùn solu micca solu a rata di epilazione finu à 3 à 4 volte prima, più rende grandi spazii di depilazione diventa simplice, u tempu di depilazione è u numeru di trattamentu.

COSMEDPLUSAlessandriteL'epilazione laser prodotta in micro effettu termale nantu à a pelle, u sistema di rinfrescante DCD rinfresce a pelle rapidamente, ùn pruvucarà micca danni à a pelle, rende u trattamentu più còmode è sicuru.cosmedplus alexandriteStrumentu di depilazione è hè cunnisciutu cum'è l'ultima generazione di "strumentu di depilazione veloce è sicura!"

Larghezza di impulsu longu: radica diretta di i capelli mai rigenerazione
COSMEDPLUS Laser à AlexandriteU sistema di depilazione pò effittivamenti attraversu a pelle à a pusizione di u follicle pilifero, per via di a so larghezza di impulsu di 20 m.m/24 mm, Luce stà per un bellu pezzu di u follicle di u pilu è i follicle di u pilu pò assorbe l'energia luminosa, per ghjunghje à u scopu chì rompe u follicle.Long larghezza di impulsu face chì l'energia laser hà assai tempu per distrughje l'arbulu di u pilu, i follicle di u pilu, è cellula staminali, realizà i capelli permanente. Effettu di depilazione è senza riazzioni avversi.

Sistema di rinfrescamentu dinamicu DCD: tuttu u rinfrescante indolore è cunfortu
Impulsu laser uni pochi millisecondi prima di u spruzzo di refrigerante à a superficia di a pelle, solu per un rinfrescante rapidu efficace di a pelle, pò prutegge efficacemente a velocità precisa di a pelle è ùn affetta micca a vista di u duttore è u trattamentu. in!

 

Vantaggi di u laser Alexandrite:

1.Tecnulugia di depilazione permanente, a megliu lunghezza d'onda di assorbimentu di 755 nm di melanina

A megliu lunghezza d'onda di assorbimentu hè a melanina di 755 nm, pò effettuà direttamente nantu à a specificità di i melanociti di u follicle pilifero, utilizendu l'assorbimentu selettiva di u tissutu di destinazione, l'energia di u rolu precisu in a melanina secca di u follicle pilifero, rompe in modu efficace u follicle è i capelli cù una capacità super unica, I capelli speziali di culore chjaru anu sempre un rendimentu eccezziunale.
2. U prucessu di depilazione più còmode - DCD sistema di rinfrescante dinamica
A certificazione di sicurezza FDA americana di a tecnulugia di patenti, u sistema di rinfrescante dinamica senza cuntattu DCD, evità cumplettamente u "raffreddamentu di u cuntattu pò causà bruciature di a pelle", in u trattamentu di rinfrescante rapidu in u prucessu di a pelle, rinfrescante è còmode.
3. A migliione cumpleta porta novi sorprese - big spot, high speed
Perchè ulaser d'alessandritehà più grande di l'instrumentu di depilazione tradiziunale di luce, pò fà u follicle pilifero a cunduzzione rapida di u calore è minà a so crescita di novu, accurtà assai u tempu di trattamentu, a tarifa di trattamentu 4 à 5 volte quella di l'altri macchina di depilazione laser. à u trattamentu in u stessu tempu hà ancu un effettu curativu significativu è e lesioni vascular, a depilazione à u stessu tempu porta più sorprese.

 

Applicazione di Trattamentu Laser Alexandrite:

A causa di a secrezione eccessiva di androgeni causata da disordini endocrini, i so sintomi, pelu;
Cause genetiche di hirsutismu o razza;
A pelle profonda, ma i capelli più pesanti di e persone cera;

Sè site interessatu in ogni tipu di macchina, per piacè cuntattateci, pruveremu u nostru megliu per furnisce u megliu serviziu.Benvenuti à a vostra dumanda è cunsultate !!!

 


Tempu di pubblicazione: 28-oct-2022