page_banner

U novu pruduttu liberatu - 755nm Alexandrite laser depilation machine

1.Chì hè un laser Alexandrite?
Laser Alexandrite hè un tipu di laser chì usa cristallu Alexandrite cum'è fonte laser o medium.Alexandrit lasers pruducia luce à lunghezze d'onda specifichi in u spettru infrared (755 nm). Hè cunsideratu un laser rossu.
Laser Alexandrite pò ancu ièssiri usatu in Q switching mode.Q-switching hè una tecnica in u quali lasers pruducia high-intensity fasci di luce in pulses assai cortu.

2.How si travaglia un laser alexandrite?

Laser Alexandrite hè u dispusitivu unicu chì combina 755nm laser Alexandrite è 1064nm Long pulsed Nd YAG laser .Alexandrite 755nm wavelength per via di l'alta assorbimentu di melanina hè efficace per a depilazione è u trattamentu di e lesioni pigmentate.A longa pulsata Nd YAG 1064nm ringiovanisce a pelle stimulendu a strata di dermis, trattendu in modu efficace e lesioni vascular.

Laser alessandrite 755nm:
A lunghezza d'onda di 755 nm hà un altu livellu di assorbimentu di melanina, è un bassu livellu di assorbimentu di acqua è ossiemoglobina, cusì a lunghezza d'onda di 755 nm pò esse efficace nantu à u mira senza danni specifichi à i tessuti vicini.

1064nm Long Pulsed Nd YAG Laser:
Long pulse Nd YAG laser hà bassu assorbimentu in a melanina è a penetrazione di a pelle più profonda per via di a so alta energia.Simula a strata di dermis senza danni di l'epidermide, riarrange u collagene è cusì migliurà a pelle sciolta è e rughe fini.

3.What hè un laser alexandrite usatu pi?
Lesioni vascular
Lesioni pigmentate
Depilazione
Rimozione di tatuaggi

4.Technology Feature:
1.Alexandrite laser hè statu u leader di i sistemi di depilazione laser, hè stata fiducia da i dermatologi è l'estetichi in u mondu per trattà cù successu per tutti i tipi di pelle.
2.Alexandrite Laser penetra in l'epidermisa è hè assorbita selectivamente da a melanina in i follicle piliferi.hà bassu livellu di absorption di acqua è oxyhemoglobin, cusì 755nm laser alexandrite pò esse efficace nantu à u mira senza danni à i tessuti vicini.Dunque, hè di solitu u megliu laser di depilazione per i tipi di pelle I à IV.
3. Velocità di trattamentu veloce: Fluenzi più alti più dimensioni di spot super più grandi scorri nantu à u mira più veloce è efficiente, Salvà i tempi di trattamentu
4.Painless: durazioni di impulsi più brevi stanu nantu à a pelle in pocu tempu, u sistema di raffreddamentu DCD face a prutezzione di ogni tipu di pelle, senza dolore, più sicuru è còmode.
5.Efficiency: Solu 2-4 volte di trattamentu pò ottene un effettu permanente di depilazione.

Cù più energia, dimensioni spot più grande, tassi di ripetizione più veloce è durazioni di impulsi più brevi, u laser Cosmedplus alexandrite hè u risultatu di decennii d'innuvazione leader di l'industria da i pionieri di a tecnulugia estetica basata in laser.


Tempu di post: 15-ghjugnu-2022