page_banner

Apparecchiature di bellezza COSMEDPLUS

COSMEDPLUS da a R & D à a vendita hè un pruduttu di l'equipaggiu di bellezza one-stop, a cumpagnia in a quota di u mercatu domesticu hè alta, hà ancu un certu impattu in u mercatu di u cummerciu esteru, l'imprese di l'equipaggiu di bellezza COSMEDPLUS si allarganu di novu.

Laser alessandrite: it combina u puntu di congelazione tradiziunale tutti i vantaghji di l'epilazione, l'epilazione laser semiconductor, utilizendu laser 755 nm è 20mm / 24mm round grande flare, cù certificazione di brevettu globale di u sistema di raffreddamentu DCD, implementa l'epilazione cunfortu di ghiaccio cool, ùn serà micca solu l'epilazione. tassu sin'à 3 à 4 volte nanzu, più fà grandi spazii di rimuzzioni di capelli diventa sèmplice, tempu rimuzzioni capelli è u numeru di trattamentu.

          Depilazione laser diodu:u fornitore di laser di prima classa internaziunale, cuncepitu apposta per u sviluppu di COSMEDPLUS di l'efficienza di cunversione elettro-ottica laser altu, un incrementu di l'effettu di depilazione à u listessu tempu rende u vostru 2 volte dedicatu quasi negligible.Use di cumpagnie laser COHERENT in i Stati Uniti;

         SHR IPL:Strumentu cosmeticu di impulsu perfettu: a tecnulugia unica di impulsu perfetta, guarantisci l'uniformità di ogni energia di impulsu, elimina l'alta energia di u primu piccu di impulsu, figliolu di attenuazione di energia di impulsu, unu per unu per furmà una forma d'onda di impulsu "perfetta" omogenea; Ogni energia di impulsu. uniforme, per evità l'attenuazione di l'energia di l'impulsu IPL cumuni, per migliurà l'efficacità di u trattamentu clinicu di ogni impulsu; Per eliminà i primi picchi d'alta energia di impulsu, mette fine à l'IPL ordinariu causatu da u risicu di brusture, blistering, security. hà migliuratu significativamente.

Q-Switch ND yag laser:

Principalmente utilizatu per a rimozione di a pelle pigmentaria endogena, i prublemi di pigmenti esogeni è a pigmentazione traumatica di a pelle.

Endogenous lesioni di a pelle pigmentaria: nevus di ota, ITO, mole, spot Mongolia, zigomaticu nevus turchinu marrone, spots caffè, freckles, keratosis seborrheic, contru, u mole frontiere, melanosis, nevus blu, pigmentazione dopu à inflammation, chloasma, etc. prublemi di a pelle: tatuu, tatuu eyeline, eyeliner, linea Wen Chun è traumatic tattoo pigment pigment lesions.

          Frequenza radio:

Eliminà e rughe: ghjucate una arruga, ovviamente migliurà e rughe moderate, arrughe di l'occhi, u collu, stringhjendu a manu, migliurà e rughe di settimane di bocca, dispel l'ochju neru di l'ochju, chirurgia plastica oculare. migliurà e sequenze di l'acne.
Cuo sores: per via di u so particulari a cuntrazzioni di i glanduli sebaceous, cum'è cuopere cù u trattamentu di l'amatori di farfalla hè u modu preferitu per trattà l'acne system.Firming pelle è risturà: pò esse finitu à u stessu tempu a pelle di u X, Y , Direzzione di l'assi Z di trè multi-livellu a ricustruzzione di l'epidermisa è a dermis.

Slimming, forma, dissolve u grassu: quandu si usa u trattamentu unipolari testa cù un bonu dissolve grassu è stringhje a pelle cusì stu pruduttu hà un bonu effettu di slimming è forma.
Migliurà i stretch marks: u sistema di elevazione di l'onda congelante hà un bonu collagene di tissutu per migliurà, cusì i stretch marks ponu migliurà in modu efficace.

       Benvenuti a vostra dumanda !!!vi daremu u megliu serviziu !!!


Tempu di Postu: 18-Nov-2022