Sfondate:Ancu s'è a depilazione laser hè stata realizata in l'ultimi anni per rimuovere o riduce i peli scuri indesiderati, a tecnulugia, cumpresi i metudi adatti per diversi tipi di pelle è zone di u corpu, ùn hè stata ottimizzata.
Obbiettivu:Ripassemu i principii di a depilazione laser è riportemu un studiu retrospettivu di 322 pazienti chì sò stati sottumessi à 3 o più epilazione laser alessandrite à pulsazioni lunghe trà ghjennaghju 2000 è dicembre 2002. studiu retrospettivu.
Metodi:Prima di u trattamentu, i pazienti sò stati valutati da un duttore è infurmati di u mecanismu, di l'efficacia è di i pussibuli effetti secundarii di u trattamentu. Sicondu a classificazione Fitzpatrick, i pazienti sò classificati per tipu di pelle. Quelli chì anu una malatia sistemica, una storia di sensibilità à u sole, o l'usu di droghe cunnisciute per causà fotosensibilità sò stati esclusi da u trattamentu laser. Tutti i trattamenti sò stati realizati cù un laser alessandrite à impulsi longhi cù una dimensione di spot costante (18 mm) è una larghezza di impulsu di 3 ms, chì hà applicatu 755 nanometri di energia. U trattamentu hè ripetutu à intervalli diversi secondu a parte di u corpu da trattà.
RISULTATI:U tassu tutale di perdita di capelli hè statu stimatu à 80,8% in tutti i pazienti, indipendentemente da u tipu di pelle. Dopu u trattamentu, ci sò stati 2 casi di ipopigmentazione è 8 casi di iperpigmentazione. Nisuna altra complicazione hè stata signalata. CONCLUSIONI: U trattamentu laser alessandrite à impulsi longhi pò risponde à l'aspettative di i pazienti chì desideranu una depilazione permanente. Un esame attento di u paziente è una educazione approfondita di u paziente prima di u trattamentu sò cruciali per a conformità di u paziente è u successu di sta tecnica.
Attualmente, i laser di diverse lunghezze d'onda sò aduprati per a depilazione, da u laser rubino di 695 nm à l'estremità corta à u laser Nd:YAG di 1064 nm à l'estremità longa. 10 Ancu s'è e lunghezze d'onda più corte ùn permettenu micca una depilazione à longu andà desiderata, e lunghezze d'onda più lunghe sò troppu vicine à i tassi d'assorbimentu di a luce di l'emoglobina ossigenata è di a melanina per esse cumpletamente efficaci. U laser alessandrite, situatu guasi in u mezu di u spettru, hè una scelta ideale cù una lunghezza d'onda di 755 nm.
L'energia di un laser hè definita da u numeru di fotoni mandati à u bersagliu, in joule (J). A putenza di un dispositivu laser hè definita da a quantità d'energia mandata in u tempu, in watt. U flussu hè a quantità d'energia (J/cm2) applicata per unità di superficia. A dimensione di u spot hè definita da u diametru di u raghju laser; A dimensione più grande permette un trasferimentu più efficiente di l'energia attraversu u derma.
Per chì u trattamentu laser sia sicuru, l'energia di u laser deve distrughje u folliculu pilu mentre priserva u tissutu circundante. Questu hè ottenutu applicendu u principiu di u tempu di rilassamentu termicu (TRT). U termine si riferisce à a durata di raffreddamentu di u bersagliu; U dannu termicu selettivu hè ottenutu quandu l'energia furnita hè più longa di a TRT di a struttura adiacente, ma più corta di a TRT di u folliculu pilu, cusì ùn permette micca à u bersagliu di raffreddassi è cusì dannighjendu u folliculu pilu. 11, 12 Ancu s'è a TRT di l'epidermide hè misurata à 3 ms, ci vole quasi 40 à 100 ms per chì u folliculu pilu si raffreddi. In più di questu principiu, pudete ancu aduprà un dispositivu di raffreddamentu nantu à a pelle. U dispositivu prutege a pelle da pussibuli danni termichi è riduce u dolore per u paziente, permettendu à l'operatore di furnisce in modu sicuru più energia.
Data di publicazione: 12 d'aostu 2022