page_banner

Trattamentu di depilazione laser Alexandrite 755nm

A macchina laser di Alexandrite hè una macchina di depilazione populari avà.a diffarenza trà u laser alexandrite cù u laser tradiziunale USES sistema di rinfrescante DCD di brevettu globale, trattamentu spray prima di u fretu, prutegge a pelle, senza dolore è evite l'infezzione cruciata di a pelle. generazione di "laser di depilazione rapida è sicura". Cum'è l'ultima generazione di sistema di depilazione laser di alesandrite, hè cù tutte e novi epilazioni è u vantaghju di l'epilazione tradiziunale diodu laser, laser IPL, standard d'oru laser di alesandrite 755 nm aduttatu da u 18 mm grande spot circular, u tassu di depilazione sin'à 3 à 4 volte prima, micca solu fà grandi spazii di depilazione diventa simplice, più salvà u tempu di depilazione è u numeru di trattamentu, solu bisognu di 2 à 3 volte, è L'epilazione laser diodu necessita più di 5 volte.
Prezzu di u trattamentu di epilazione laser di Alessandrite:
1, in relazione à a propria circustanza.
Tuttu u mondu hà bisognu di e parti hè diversu, a depilazione da i pezzi di carica, i pezzi di depilazione hè diversu, u prezzu ancu hè differente. differente, stu hà ancu causatu a diffarenza di prezzu per a depilazione laser.
2, a scelta di l'uspidale.
Hè pocu sfarente da i diversi ospedali, l'equipaggiu, u livellu tecnicu hè distintu, ci sò certe differenzi in u standard di carica, pò ancu influenzà u prezzu di l'epilazione.

Note di trattamentu di depilazione laser di Alexandrite:
1, waxing ùn aduprà depilate crema, preoperative hair removal cream è altri cosmetics.Literally bathed prima di depilazione.
2, dopu à depilation preoperative à l'uspidale ortopedicu in cerca di visits.First duttore spirienza determinà u locu è u scopu di a depilazione, cum'è un risultatu di a depilazione hè permanente, in una certa gamma di depilazione hè effettu cusmeticu.
3, à traversu a peddi hà qualchi sintimu caldu, chistu è fenomenu nurmali, u mèdicu vi selettivu à particularmenti sensibili cù anesthesia superficia, depilazione cumpleta in America pò esse felice.
4, a chirurgia di epilazione, i medichi l'epilazione à u friddu in 10 à 15 minuti, l'epilazione deve esse risparmiata à u sole di l'esposizione.
5, ogni epilazione dopu à 20 ghjorni per rivisione in una manera puntuale à l'uspidale plastica, i medichi ponu determinà l'effettu di depilazione è u prossimu tempu di depilazione secondu l'arrangementu di i dettagli è u scopu di a depilazione.

A nostra macchina laser d'alessandrite hà un effettu di trattamentu perfettu !!!Sè vo vulete cumprà a macchina laser alexandrite, pudete cuntattateci, vi presenteremu a nostra macchina laser alexandrite prufessiunale.Sè vo site l'agenti, vulete vende lu in u vostru mercatu lucale, Benvenuti à l'inchiesta di noi, simu prufessiunali prufessiunali per e macchine laser d'alessandrite 755nm.sustenemu a vendita di macchina intera è sustenemu ancu i pezzi di ricambio è l'esportazioni di tecnica laser di alesandrite 755nm.In tuttu, vi daremu u megliu serviziu !!!


Tempu di Postu: Nov-04-2022